Jeste li ikada djetetu ponudili alkoholno piće iz šale? Nije tako bezazleno kao što se čini!
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Shutterstock
JESTE li ikada djetetu iz šale ponudili gutljaj vina ili piva?
Dopuštajući djetetu da popije samo gutljaj alkoholnog pića na obiteljskom druženju ipak nije tako bezazleno kao što mislite.
Najnovija istraživanja pokazala su kako djeca kojoj je dopuštena povremena konzumacija alkohola imaju znatno veću vjerojatnost da će početi prekomjerno piti već u srednjoj školi.
Na Rhode Islandu istraživanje je provedeno od strane Sveučilišta Brown na 561 učeniku koji su povremeno ispitivani tijekom više od tri godine, s početkom u šestom razredu. Na početku je 26% djece izjavilo kako povremeno popije koji gutljaj pića, te je to vrlo često kada im ponude roditelji. Oko 40% ispitanih prvo su probali vino, dok je oko 35% isprobavanje alkohola započelo pivom.
Rezultati istraživanja pokazali su kako djeca koja su povremeno pijuckala alkoholna pića već u šestom razredu čak su pet puta češće konzumirali alkohol tijekom srednje škole, u odnosu na svoje vršnjake. Iako su u obzir uzeti problematično ponašanje djeteta ili roditelja, pod kontroliranim uvjetima rezultati su isti obrazac ponašanja.
Dok SAD ima jedno od najviših stopa opijanja u svijetu, Europa je karakteristična po tome što društveni život povezuje s konzumiranjem alkohola. Stručnjaci obično uzimaju u obzir ove kulturne razlike u istraživanjima, pa ovi rezultati osporavaju europsko uvjerenje da je uvođenje alkohola u obiteljskim druženjima zapravo put do smanjenja zabranjenog opijanja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
Učitavanje komentara