Znanstvenici imaju viška vremena: Gledanje akcijskih filmova deblja

Foto: Press

NAJNOVIJA studija američkih znanstvenika pokazala je da je gledanje akcijskih filmova povezano s pretilosti, prenosi BBC.

Ranije studije ukazivale su na povezanost sjedenja ispred televizora i viška kilograma, ali znanstvenici Sveučilišta Cornell pokušali su utvrditi koji žanrovi najviše potiču pretilost.

Rezultati studije objavljene u časopisu JAMA Internal Medicine pokazali su da ljudi konzumiraju daleko više hrane tijekom gledanja akcijskih filmova.

Televizija je povezana s pretilosti zbog tri glavna faktora: reklamiranja brze hrane, provođenja puno vremena u sjedećem položaju, te odvraćanja pozornosti zbog čega ljudi ne shvaćaju koliko su pojeli.

U studiji su znanstvenici pratili 94 studenta koji su konzumirali hranu ispred televizora gledajući različite programe.

Utvrđeno je da su sudionici ispitivanja tijekom gledanja akcijskih filmova pojeli gotovo dvostruko više hrane i unijeli 65 posto više kalorija.

Taj je fenomen primijećen i kod muškaraca i kod žena, premda je bio nešto izraženiji kod muških sudionika studije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.